Μικρές αισθητικές βελτιώσεις στο Αεροδρόμιο Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Αεροδρόμιο ΑθήναςΟ Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προχώρησε σε μια σειρά μικρών αισθητικών παρεμβάσεων και βελτιώσεων με σκοπό να αναβαθμίσει την εικόνα του αεροδρομίου και να παρέχει σύγχρονες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό. Στα πλαίσια αυτής της δράσης δημιουργήθηκε στο χώρο των αφίξεων ένα κεντρικό σημείο πληροφοριών, το οποίο αντικατέστησε τα δύο μικρότερα που λειτουργούσαν μέχρι σήμερα. Το νέο κέντρο πληροφοριών βρίσκεται στο πιο κεντρικό σημείο του επιπέδου των αφίξεων και στόχο του έχει να εξυπηρετεί τους επιβάτες που καταφθάνουν στην Αθήνα και χρειάζονται βασικές χρηστικές πληροφορίες.

Το νησί του ίντερνετ

Στις αναχωρήσεις εντός Σένγκεν του «Ελευθέριος Βενιζέλος» δημιουργήθηκε ένας χώρος για πρόσβαση στο διαδίκτυο και ονομάστηκε «Διαδικτυακό νησί». Ο χώρος περιλαμβάνει WifiHot Spot για ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο, δωρεάν πρόσβαση σε σταθερούς υπολογιστές και ειδικές θέσεις για χρήση φορητών υπολογιστών που παρέχουν και τροφοδοσία ρεύματος. Στο «νησί του ίντερνετ» μπορείτε να φορτίσετε το κινητό σας τηλέφωνο ή οποιαδήποτε άλλη φορητή ηλεκτρονική συσκευή. Ακόμη κι αν δεν έχετε ηλεκτρονικό υπολογιστή, οθόνες πληροφοριών φροντίζουν για την έγκαιρη ενημέρωση σας. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός αντίστοιχου «Διαδικτυακού νησιού» στο χώρο των αφίξεων.

Σύστημα Time to Gate

Αεροδρόμιο ΑθήναςΣτο αεροδρόμιο Αθήνας εγκαταστάθηκε το σύστημα Time to Gate σε 8 κεντρικά σημεία. Το καινοτόμο σύστημα υπολογίζει δυναμικά το χρόνο που χρειάζεται ένας επιβάτης για να φτάσει στην αίθουσα επιβίβασης, διασχίζοντας την απόσταση από το σημείο που βρίσκεται. Στον υπολογισμό του «Time to Gate» περιλαμβάνεται κατά προσέγγιση ο χρόνος της αναμονής για έλεγχο στα σημεία εισόδου των πυλών του αεροδρομίου. Με τη νέα αυτή υπηρεσία ο επιβάτης θα μπορεί να υπολογίζει και να διαχειρίζεται καλύτερα το χρόνο του χωρίς να χρειάζεται να περιμένει άσκοπα στην αίθουσα επιβίβασης.

Σύστημα αυτόματου εντοπισμού αποσκευών

Μια ακόμη καινοτόμα υπηρεσία απευθύνεται στους άτυχους επιβάτες που κατέφθασαν στο αεροδρόμιο της Αθήνας για να διαπιστώσουν ότι η αποσκευή τους δεν τους ακολούθησε. Ειδικά κιόσκια στους χώρους της παραλαβής αποσκευών προσφέρουν τη δυνατότητα της αυτόματης καταγραφής του αιτήματος για αναζήτηση των χαμένων αποσκευών. Όσοι έχουν βρεθεί στη δυσάρεστη αυτή θέση γνωρίζουν πόσος χρόνος χρειάζεται να περάσουν περιμένοντας σε μια ουρά για να εξυπηρετηθούν. Τα αυτόματα μηχανήματα υπόσχονται γρήγορη εξυπηρέτηση με ακρίβεια.

Πληροφορίες μέσω Video Wall

Αεροδρόμιο ΑθήναςΟι αίθουσες αναμονής για επιβίβαση σε λεωφορεία έχουν υποστεί σημαντική ανακαίνιση. Η αναμονή των επιβατών θα είναι πιο ευχάριστη καθώς έχει δοθεί μια σύγχρονη νότα με εντυπωσιακό φωτισμό και χρώματα. Οι αίθουσες αυτές χρησιμοποιούνται όταν το αεροσκάφος έχει σταθμεύσει σε απομακρυσμένο σημείο της πίστας προκειμένου να μεταφερθούν οι επιβάτες με λεωφορεία. Σε 10 από τις αίθουσες επιβίβασης έχουν προστεθεί ειδικά Video Walls που δίνουν τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να προβάλλουν διάφορες πληροφορίες. Κατά τη διάρκεια της αναμονής σας, μπορείτε να ενημερωθείτε με πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι, για τον καιρό στον τόπο προορισμού ή υπηρεσίες που πιθανώς προσφέρονται.

Μια νέα πρωτοποριακή και σίγουρα εντυπωσιακή υπηρεσία του Αεροδρομίου Αθηνών είναι οι ψηφιακοί βοηθοί. Σε δύο κεντρικά σημεία του αεροδρομίου υποδέχονται τους επιβάτες ψηφιοποιημένοι υπάλληλοι του αεροδρομίου που είναι πρόθυμοι να τους παρέχουν βιντεοσκοπημένες χρηστικές πληροφορίες. Οι ψηφιακοί βοηθοί προς το παρόν παρέχουν περιορισμένο αριθμό πληροφοριών, όμως αυτός θα αυξάνεται διαρκώς καθώς θα προστίθενται νέα βίντεο στη βάση δεδομένων τους.

Ετικέτες άρθρου:

Μοιραστείτε το

PinIt
Avatar - Ανδρέας Λαγγούσης

Ανδρέας Λαγγούσης

Η ταξιδιωτική φωτογραφία είναι η κινητήρια δύναμη στη ζωή μου. Λατρεύω τις πτήσεις, τις αποδράσεις στη φύση και την ορεινή πεζοπορία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *