Τα κορίτσια της Ryanair γδύνονται και ποζάρουν για φιλανθρωπικό σκοπό

Low Cost μοντέλα με μαγιό!

Ημερολόγιο της RyanairΟι αεροσυνοδοί της Ryanair γδύνονται για ακόμη μία χρονιά και φωτογραφίζονται για το ημερολόγιο της Low Cost εταιρείας. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το ημερολόγιο έχει διατηρήσει το φιλανθρωπικό του χαρακτήρα. Στόχος της νέας χρονιάς είναι η συγκέντρωση 100.000 ευρώ για το πολωνικό φιλανθρωπικό ίδρυμα TVN με έδρα τη Βαρσοβία. Αν επιτευχθεί ο στόχος των 100.000 ευρώ, τα συνολικά έσοδα που θα έχουν διατεθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς από την πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας του ημερολογίου το 2008, θα φτάσουν τις 600.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα, αν σκεφτείτε ότι τα σέξι μοντέλα που φωτογραφίζονται με μαγιό και εσώρουχα τυχαίνει να είναι απλώς αεροσυνοδοί!

Το ημερολόγιο περιλαμβάνει 12 σέξι κορίτσια από το προσωπικό της Ryanair που δήλωσαν εθελοντικά τη συμμετοχή τους στο εγχείρημα. Μπορείτε να το βρείτε σε όλες τις πτήσεις της Ryanair μέχρι την εξάντληση των 10.000 αντιτύπων που έχουν εκδοθεί. Η τιμή πώλησης είναι 10 ευρώ ή 8 λίρες Αγγλίας και τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στο ίδρυμα TVN.

Δείτε το βίντεο από το backstage της φωτογράφισης εδώ.

Αριθμός ρεκόρ υποψηφίων φιλανθρωπικών ιδρυμάτων

Τα φιλανθρωπικά ιδρύματα που έκαναν αίτηση για να συνεργαστούν με τη Ryanair, φέτος έφτασαν τα 450, έναν αριθμό ρεκόρ. Το ίδρυμα TVN επιλέχθηκε ανάμεσα στα υπόλοιπα γιατί διακρίθηκε για την ενεργή του δράση. Σημειωτέον ότι από το 2001 μέχρι σήμερα το ίδρυμα TVN έχει συγκεντρώσει το ιλιγγιώδες ποσό των 42.000.000 ευρώ και το έχει διαθέσει σε διάφορους φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Το φιάσκο της περσινής χρονιάς

Το 2012 δεν ήταν καλή χρονιά για το ημερολόγιο της Ryanair. Αφού ολοκληρώθηκε η φωτογράφιση των κοριτσιών και εκδόθηκε το ημερολόγιο, η εταιρεία έκρινε σκόπιμο να συμπεριλάβει μερικές φωτογραφίες του ημερολογίου στις διαφημιστικές καταχωρήσεις που έστειλε σε βρετανικές εφημερίδες με τον ευφάνταστο τίτλο «Κόκκινες, καυτές τιμές και αεροσυνοδοί». Η Αγγλική επιτροπή ελέγχου των διαφημίσεων δέχτηκε πολλές καταγγελίες επειδή μία από τις κοπέλες παρουσιαζόταν στην φωτογραφία να αγγίζει το μπικίνι της με τα δάχτυλα με πρόθεση να το κατεβάσει ελαφρώς. Η καμπάνια της Ryanair χαρακτηρίστηκε «υποδηλωτική σεξουαλικά» και απαγορεύθηκε στη Μεγάλη Βρετανία. Η εταιρεία στη συνέχεια κατηγορήθηκε για σεξισμό, αν και ο εκπρόσωπος της απέκρουσε τον χαρακτηρισμό τονίζοντας ότι τα κορίτσια γδύθηκαν οικειοθελώς.

Μοιραστείτε το

PinIt
Avatar - Ανδρέας Λαγγούσης

Ανδρέας Λαγγούσης

Η ταξιδιωτική φωτογραφία είναι η κινητήρια δύναμη στη ζωή μου. Λατρεύω τις πτήσεις, τις αποδράσεις στη φύση και την ορεινή πεζοπορία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *